Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 maja 2016

siarkowa moc - barwa.

Dziś pokażę Wam antybakteryjne produkty z Barwy Siarkowej.
Wszystkie trzy przeznaczone są do twarzy, szyi i dekoltu. Ich zadaniem jest oczyszczenie i odświeżenie skory oraz zmniejszenie rozwoju zaskórników. Czy jednak dobrze sobie z tym radzą? I który z nich sprawdził sie u mnie najbardziej?



Zacznę od kremu matującego: 



Opakowanie wyrzuciłam juz dawno, wiec nie mogę przeczytać co zapewnia producent, ale 
pewnie to samo co w kolejnych produktach, ponieważ wszystkie mają jeden wspólny cel - nawilżenie.
Jest to krem, ktory ma rownież służyć jako baza. Kiedyś używałam go dwa razy dziennie, ale po kilku tygodniach lekko przesuszył moją skórę i teraz stosuję go tylko rano przed makijażem. Ładnie przygotowuje moja cerę do nałożenia podkładu, wyrównuje ją i lekko matuje. A co najważniejsze- nie zapycha! Po kilku zastosowaniach zauważyłam, ze moja cera trochę sie poprawiła, co prawda była sucha (wystarczyło lekko ją nawilżyć) ale za to ubyło mi wyprysków. W dodatku ma piękne opakowanie, które można zmieścić do torebki i zabrać ze sobą wszędzie. 


Następnym moim odkryciem był żel: 




Kiedyś stosowałam codziennie wieczorem, teraz raz na jakiś czas, bo zastąpiłam go innymi maseczkami. Po wieczornym nałożeniu rano zawsze budziłam sie z ładnie nawilżoną skórą. Jego zadaniem jest rownież ograniczenie pojawiania sie nowych zmian trądzikowych oraz redukowanie przetłuszczania skory o 20%. Moim zdaniem dobrze wypełnia swoje obowiązki, łatwo i fajnie się go nakłada, ze zmywaniem także nie ma problemu. Wygodne opakowanie i bardzo duża wydajność. 



I ostatnią rzeczą jest tonik:




-czyli najlepszy sposób oczyszczenia twarzy dla leniuchów. Wystarczy nalać odrobinę na wacik i przetrzeć skore i jej okolice. Nic trudnego, nie daje to jednak takich efektów jak żel, czy krem. Jednak nie jest bezwartościowy, daje efekt czystej skory oraz zmniejsza jej błyszczenie się. Wadą jest to, że przy trądziku podrażnia naskórek i czesto powoduje zaczerwienienia.Ja używam zazwyczaj do zmywania resztek makijażu i nieźle się sprawdza, a do tego coś tam pomaga.


Inne zalety tych produktów:
  • niska cena - ok. 15/20zł
  • Ładne, estetyczne opakowanie
  • Dostępność (np. Rossman, Auchan)
  • Wydajność
  • Delikatny zapach
  • każdy znajdzie coś dla siebie










6 komentarzy:

  1. Używam do mycia twarzy, mydła siarkowego z tej firmy i kremu który polecasz. Sprawują się świetnie!http://daisy-dyana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam żel z tej firmy i jest super :)

    obserwuje

    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele dobrego o tej firmie, ale jeszcze się nie skusiłam na żaden produkt.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo pozytywnego słyszałam o Barwie Siarkowej :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Już słyszałam o tych produktach :D Każdy z produktów by się u mnie sprawdził i zastanawiam się czy by się nie skusić :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne produkty!

    Piąteczka? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń