Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 maja 2016

agenci do zadań specjalnych


Bez dobrego podkładu nie ma makijażu!
- dla wymagających

ale czy istnieje jeden dobry podkład, który jest doskonały dla każdego typu skóry? chyba jeszcze takiego nie wynaleziono. 
a więc jak rozpoznać, że to jest właśnie ten podkład, który spełni wasze oczekiwania? tego też Wam nie powiem, mogę jedynie przedstawić swoje ideały, które nie raz uratowały mi życie. 

muszę wspomnieć, że moja cera jest bardzo wymagająca. Często przesuszona, zaczerwieniona i co najgorsze - cała w trądziku. Wiem jak ciężko jest dobrać fluid, który przykryje te wszystkie niedoskonałości. Dzięki wszystkim poradnikom, youtuberkom itp. odkryłam trzy dobre produkty, którymi teraz chcę się z Wami podzielić.


Moi drodzy, oto trzej królowie: 




1. Revlon Colorstay 24h 



Chciałam zacząć od mojego strzału w dziesiątkę, ukochanego produktu, którego od niedawna nie wyobrażam sobie nie mieć w mojej kosmetyczce. Przykrywa moje wszystkie niedoskonałości, nie dając efektu maski, nie przesusza, ale też po przypudrowaniu nie świeci się.
Trwałość niesamowita, co prawda nie testowałam go nigdy przez 24h, ale trzyma cały dzień, nawet przy ostrym wysiłku.
Nie jest ciężki, posiada rzadką konsystencję, co bardzo mi się podoba, aczkolwiek chyba odstawię go na lato, bo wolę coś bardziej lekkiego.
Na pewno plusem jest też duża gama kolorystyczna i każdy znajdzie swój odcień.
Posiada tylko dwa minusy, które przy tym wszystkim są tak naprawdę nieistotne, a mianowicie:
-opakowanie (bez pompki)
-cena (ja kupuję go w jaśminie za ok. 35zł, natomiast w rossmanie kosztuje ponad 60zł) 

2. Rimmel Match Perfection (stara wersja)



Z nim bywało u mnie różnie. Bywały dni, kiedy na mojej twarzy pojawiał się wielki wysyp i niestety ten podkład siadał, nawet przy pomocy korektora po prostu wyglądało to brzydko. Kiedy jednak miałam troszkę ładniejszą cerę (trądzik był, ale zdecydowanie mniejszy) świetnie sobie radził, redukował wszystkie przebarwienia. Uwielbiam w nim to, że jest taki płynny i delikatny. Trwałość w porównaniu do pierwszego podkładu jest średnia. Po prostu średnia. Po kilku godzinach twarz zaczyna się świecić i trzeba ją przypudrować. Jest bardzo wydajny i ma ładne opakowanie z pompką.
Właśnie skończyła mi się buteleczka i mam zamiar kupić następną, bo to zdecydowanie odpowiedni podkład na nadchodzącą porę roku. 
Koszt w Jasminie ok. 25zł, w Rossmanie ok. 40/50zł, ale można dorwać go na jakiejś przecenie. 

3. Bourjois 123 perfect foundation 



i tutaj mamy perełkę, jeśli chodzi o dobre krycie. Niestety, jak większość kryjących i matowych produktów daje efekt maski. Może nie jest to typowa tapeta, ale na pewno nie daje lekkości, co potwierdza jego gęsta konsystencja.
Ja w dodatku miałam pecha, bo nie trafiłam w odcień. Troche żółtawy, jak większość produktów Bourjois. Posiadają małą gamę kolorystyczną, więc ciężko było mi trafić na coś dobrego, ale na pewno gdybym dłużej poszukała to na coś bym w końcu trafiła (wszystko przez moje lenistwo i pośpiech!)
wracając do produktu, plusem jest też jego trwałość, bo nie wymaga zbyt wielu poprawek w ciągu dnia.
Jednak bardziej polecam go zimą, niż latem.
- mimo największej zalety (dobrego krycia) uważam, że za taką cenę można kupić coś lepszego. 

i to tyle, jeśli macie problemy z cerą, które koniecznie musicie zamaskować, to naprawdę są to produkty godne polecenia i przetestowania.
Na pewno przy którymś z nich zostaniecie na dłużej. 


zostawiajcie po sobie ślad, najlepiej napiszcie jakich podkładów używacie i co polecacie najbardziej :) 











27 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie posty i wszelkie recenzje kosmetyków, dlatego dodaję Cię od razu do obserwowanych!
    Sama osobiście podkładu nie używam, jednak słyszałam dużo pochlebnych opinii o tym właśnie pierwszym, marki Revlon.
    Czekam z niecierpliwością na kolejne kosmetyczne posty!
    Pozdrawiam ;)
    stylowka4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam podkład z revlona jestem w nim zakochana! Ale podkład z bourjois moim zdaniem to totalny niewypał u mnie się nie sprawdza w ogóle ani pod względem krycia ani trwałości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również stosuję ten podkład z rimmela i jest zadowolona w kolorze 301 light porcelan :P
    Choć moja skóra jest mega przesuszona i każdy krem wsiąka w sekundzie :/ wiec przed podkładem muszę nałożyć sporą warstwę kremu :/
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam ostatnio ten podkład bourjois i jak dla mnie cudo, nawet nie czuję, żeby dawał efekt maski :)
    jeśli szukasz czegoś "lekkiego" i dobrego to polecam bourjois healthy mix (nie wiem jak to się piszę) taki z czerwoną pompką :) mega leciutki i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie miałam wypróbować, ale chyba i tak zamierzam wrócić do pewniaka - match perfection :)

      Usuń
  5. uwielbiam ten podkład z Rimmela Match perfection miałam jeszcze lasting finish on jest bardzo dobry ma dobre krycie lepsze od match perfection. Oba sprawdziły się u mnie dobrze :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze się nie maluję, więc jestem totalnie nie w temacie.
    Ładny wygląd bloga. :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post. Przejrzysty wyglad bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post, podobnie jak ty często szukam podpowiedzi do makijażu na blogach :) Co do wyglądu bloga - jest dobrze, sama jednak preferuję banery na samej górze, gdzie można podziwiać nazwę ;)
    Pozdrawiam, Czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie korzystam z podkładu :)
    Zapraszam do nas,może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny post! Co prawda ja na co dzień z podkładu nie korzystam, ale często przydaje mi się do zdjęć na bloga, a Twoje rady są naprawdę cenne ;>
    Dobrze jest czasem przeczytać opinię kogoś, kto się tym interesuje i naprawdę się na tym zna ;3
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie korzystam jeszcze z podkładu... Może za kilka lat;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że jestem bardzo ciekawa tych podkładów, ponieważ nigdy ich nie używałam.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy jakoś blogi z testami kosmetyków jakoś do mnie nie przemawiały, ale Twój to wyjątek! Bardzo lekko czyta się to co piszesz i muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie. Wypatruję kolejnych porad! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też lubię revlona. jest swietny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo dobrego słyszałam o revlonie, ale jeszcze go nie miałam :)


    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama posiadam podkład z Revlonu i również jest moim strzałem w dziesiątkę, ze względu, między innymi, na swoje fenomenalne krycie!
    Cieplutko Cię pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do stałej obserwacji!☼
    Aguuuszka-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na szczęście nie muszę używać tych żadnych podkładów, fluidów i tego wszystkiego bo mam piękną, naturalną cerę (niczym u dzieciaka hehe), ale bardzo przydatne kosmetyki na przyszłość. Być może i mi się w końcu przydadzą :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja siostra używa tego podkładu :)
    Bardzo ładny i przejrzysty wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podkład z Rimmela i jestem z niego zadowolona!
    O innych słyszałam wiele dobrych opinii :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje za odwiedziny u mnie :) Ja stosuje wiele podkładów i najczęściej mieszam kilka odcieni aby uzyskać taki który jak najbardziej będzie zbliżony do koloru skóry. Najczęściej jest to Nina Ricci, NYX, Estee Lauder. Nie używałam żadnego z powyższych i ostatnio nie maluje się podkładami, bo daje odżyć skórze, ale przy okazji wypróbuje :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten z revlona zdecydowania mój ulubiony <3 ta dwa inne chętnie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja używam podkładu numer jeden :) i jestem z niego bardzo zadowolona.
    Buziaki Kochana
    Maminelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie z tych podkładów mam i dobrze się u mnie sprawdziły, najlepiej 123 Perfect i Colorstay :) niestety na Colorstay jak dla mnie jest już za ciepło i uzywam lżejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Revlon! Mój ulubieniec. Próbowałam zmienić kilkukrotnie ale żaden nie sprawdził się właśnie tak jak Revlon.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama używam drugiego podkładu z Rimmel i jestem tego samego zdania, że niestety po kilku godzinach twarz zaczyna się świecić :/
    Jednak jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń